Játékterület: 30m x 30 m beleértve a tizenhatoson belüli területet
Szervezés: 9 játékos (kapus, 3 védő, 3 támadó és 2 játékos akiknek a feladata a támadók kiszolgálása (a labda játékterületre való bepasszolása)
Leírás: A kék mezes támadó csapat játékosai labdanélküli elmozgás után (helyet csinálnak maguknak és társuknak) megkapják a labdát a fekete mezes játékosoktól. A labda átvétele után 3: 3 ellen megpróbálnak kapuralövéssel gólt szerezni. A semleges játékosok (fekete mezesek) addig passzolják egymásnak a labdát, ameddig megfelelő helyzetet nem teremtenek a kék mezesek a labda játékterületbe való bepasszolására.
Továbblépés:
- A fekete mezes játékosok egyike, aki bepasszolta a labdát, beléphet a játékba a bepassz után, 4: 3 elleni játékot kialakítva.
- Hosszabb játékterületen folyik a játék, kb. 40 m hosszún.
- Egy plusz védővel, mindkét fekete mezes beléphet a játékba a bepassz után.
Kulcs tényezők:
- A támadóknak helyet kell csinálni maguknak mielőtt kérik a labdát (indulócselek)
- Csak akkor menjen a bepassz, ha jó lehetőség adódik arra
- Minőségi és jól időzített passzok
- Pozitív hozzáállás, próbáljon a támadó a labda átvétele után rögtön kapura fordulni és lőni
- Ha a védő szorosan fogja a labdás támadót, passz a társaknak- labdatartás ( a fekete mezeseknek is vissza lehet passzolni)
- Labdaátvétel tökéletes technikai kivitelezése
- Kapuralövés minősége (a pontosság és nem az erő a legfontosabb)
- Labdanélküli játékosok mozgása: átlós futás, kényszerítőkre helyezkedés, mögöttes futás)
- Kapuralövésből származható kipattanó